Friday, January 10, 2014




Joku neuvoi jossain: Aseta vain pienen pieniä tavoitteita, niin saat aikaan asioita.
Toimii ruuanlaitossa, olen huomannut. Jospa muissakin asioissa. Kokeilen.
Lapset taitavat toimia luonnostaa noin. Alkavat askarrella, ja ykskaks ovat rakentaneet pienoismaailman.

Pipoja kadonnut, kutistettu pesukoneessa, puikolla syntymässä.


Small things, shrunken hats in the washing machine and knit and purl. That´s it.
 And really, if not sunlight yet for weeks, then please please some snow to reflect the starlight at least!

3 comments:

  1. Reikäpää! :)

    Tuota hoen itsellenkin, että pienetkin saavutukset vievät asioita eteenpäin. Tämän vuoksi olen alkanut tehdä listoja, kun näkee että listalta häviää juttuja joita on tehnyt tulee olo että on saanut jotain aikaan..

    ReplyDelete
  2. Toimii kaikessa. Luultavasti minulla on aina ollut vain pieniä tavoitteita - kun en ole kovin kaukonäköinen. (Heh, olen likinäköinen ihan oikeasti.)

    Minäkin listaan ahkerasti niitä pieniä.

    ReplyDelete
  3. Rupesin eilen laitteleen huivikuvia blogiin, kun tulin mieleen että mullahan taisi alunpitäen olla ideana kirjoittaa ohjekin. Kun olin julkaissut ohjeen, hoksasin että voisin yrittää kirjoittaa ohjeen myös englanniksi. Nyt olen lisännyt ohjeen ravelryn tietokantaankin ja siinä sivussa saanut selville miten semmonen homma hoituu. Ei ollut näin "suuria" suunnitelmia ensalkuun :-)

    Kunpa onnistuisin samalla menetelmällä muissakin asioissa. Pitääpä kokeilla. Ruuanlaitossa erityisesti.

    ReplyDelete